mandag 21. november 2011

Ronja`s dagbok 2012:


Det er onsdag den 15 feb og her råder kaoset om dagen, uff og uff, matmor er rimelig stresset men får jo gått en del turer da, nå som hun får helt flippen og må komme seg vekk, ellers med meg selv så er jeg i harmoni om dagen, nyter livet med å slappe av, og får noen treningsturer også og da vanker det premier, matlysten er det ingen ting i veien med heller, ny mat får jeg også og det var jaggu på tide med en annen smak, blir jo litt lei etter å ha døtta i meg godt over 20 kilo med den samme smaken, Salto katta i huset liker meg bedre og bedre og det er jeg glad for, noe sær er han jo haleløs der han traver av sted, også ligger han i kurven min om natta og jeg liker jo ikke det for han røyter jo så ille attte fytti katta, men en plass må jo han få sove å da stakkarn, han liker ikke at det skjer så mye her inne om dagen, men så er han jo en katte å da !!! vel noe varmere er det blitt ute om dagen så jeg slipper å ha på meg min dress, den hemmer meg litt i farten, da jeg jo elsker å løpe fritt, så da sier jeg bare ..voff voff voff fra Ronja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar